کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

تو تلخ بودی تلخ

درست مثل قطره های فلج اطفالی

که در کودکی به خوردم میدادند ...

غافل از اینکه این بار

تلخی تو دلم را فلج کرد



نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت14:52---26 اسفند 1391
http://avazak.ir/?page_id=909

نفسم سلاممم عشخم این ادرسو تو ادرسه گوگلت بزن همون صفحه کدایه ساعت هستش فدات شمم مدله هر کدوم از ساعتارو دوس داشتی کپی کن بعدش کدهای اضافی(ساعت.موس...)
تو مدیریت وبلاگت نوشته اونو کلیک میکنی میری تو نوشته بالا صفحه کدهای اختصاصی بعدشpaste کلیک راست میکنی یا همون چسبوندن میزنی بعدش میزنی تو ذخیره حل میشه تو اون سایتی ک هس کد هاهنگ و.... خیلی چیزا هستش فدات شممم کمکی خواستی در خدمتمممنفسمم بوسسسس


arash
ساعت11:35---26 اسفند 1391
سلام نفسم خوبم خوبی؟؟؟ گلم این چت روم یکی از دوست های نزدیکمه اسمش یاسی هستش حتما بیا فقط اگه اومدی بدون من با اسم ارمین همیشه میام چون اسم مستعارمه کلی هم مطلب اناده کردم گلکم امروز حسابی اپ میکنم گل من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت 11:27 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com