خودم


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت18:32---1 اسفند 1391
می دونی موضوع چی بود صدام دیگه واسش تکراری شده بود بهم میگفت زیادی احساسی هستی نمی خوامت ولی لامصب نمی فهمید با هر بار شنیدن این حرفا دلم خورد تر میشدین پستت عالیه اجی دوستت دارم تا بعد

arash
ساعت21:43---28 بهمن 1391
درسته که از عشق متنفر شدی اما فکرشو بکن چه لذتی داره بوسه ها از ته قلب تو اغوش کشیدن هم هیچ وقت از عشق متنفر نشو چون اگه عشق نبود اشکی هم نبود دلتنگی بی صبری و لذتی نبود

farnazzz
ساعت18:44---19 بهمن 1391

این من هستم که وفادار خواهم ماند
این تو هستی که تنها بی وفایی از تو جا خواهد ماند !
این من هستم که آخرش میسوزم
این تو هستی که میروی و من با چشمهای خیس به آن دور دستها چشم میدوزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:,ساعت 13:39 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com