مهربانیت


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

مهربانيت را به دستي ببخش

که مي داني با او خواهي ماند ....

وگرنه حسرتي مي گذاري

بر دلي که دوستت دارد ... !!!

 



نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت18:52---6 ارديبهشت 1392
سلام به نفس کوشولوم خوبی تفسممم دلتنگتم کوجایی عشخممممم به منه دلتنگتم سر بزن دلم واست 1 ذره شده بوسسس

farnazzz
ساعت20:57---18 فروردين 1392
وای ی ی ی سلام نفسممم خوبی عزیزممم دلم واست 1 کوچولو شدههه فقط به فکره تو بودم چ خبر نفسمم جونم تو جووون بخواااا عزیزمممممم

علی
ساعت14:18---22 بهمن 1391
خیلی قشنگ بود.

مهسا
ساعت22:13---21 بهمن 1391
سلام عزيزم من تازه با وبلاگت اشنا شدم مطالبت رو خوندم خيلي خوشم اومد به منم سر بزن خوشحال ميشم اگه موافق باشي تبادل لينك كنيم منتظرتم باااااااي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:,ساعت 13:49 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com