عشق


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

در جلسه امتحان عشق

من مانده ام و یه برگه ی سفید

یه دنیا حرف ناگفتنی

و یه بغل تنهایی و دلتنگی

درد و دل من در این کاغذ کوچک جا نمیشود

در این سکوت بغض الود

قطره ی کوچک هوس سرسره بازی میکند

برگه ی سفیدم عاشقانه قطره را در اغوش میگیرد

عشق تو نوشتنی نیست در کنار ان قطره

یک قلب میکشم وقت تمام است برگه ها بالا!



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت8:54---8 ارديبهشت 1392
سلام من اومدم خیلی جالب بود

farnazzz
ساعت2:11---3 فروردين 1392
برایه بار سوم سلامم ههه نفسمم مشکلت باید از این دوتا باشه یا از تنظیماته وبته یا قالبته فک کنم صدرصد مشکلت از قالب باشه لوکس بلاگ تازگیا قاطی کرده تنظیماتش اگه قالب عوض کردی نشد کلا از قالبه لوکس بلاگ استفاده نکنhttp://x-themes.blogfa.com
این ادرس برو حاشیه وبلاگش موضوع قالباشو نوشته از اونجا اگه دوس داشتی انتخاب کن یکم بگردی پیدا میکنی قالب خودتو واقعا قالباش منحصر به فرده اگرم دوس نداشتی تو گوگل ادرس بزن واسه خودت قالب خوب پیدا کن نفسمم در این حد میتونم بت کمک کنم ادرس بدم


ساعت20:49---12 اسفند 1391
خیلی قشنگ احساسی و رمانتیک بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 10:47 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com