دوست


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

... دلم نه عشق میخاهد نه احساس قشنگ...

نه ادعاهای بزرگ نه بزرگهای پر ادعا...

...دلم یک دوست میخاهد که بشود با او حرف زد ....

...وبعد پشیمان نشد...

 



نظرات شما عزیزان:

شیرین ترازعسل
ساعت16:09---22 خرداد 1392
سلام وب خیلی خیلی قشنگی داری خوش حال میشم به وب منم یه سری بزنی

ساعت6:36---3 فروردين 1392
هه ابجی الان ساعت 6 صبحه از شب دارم سر نت فک میکنم میدونی چیه فهمیدمم یعنی فک کنم مشکلت از اونجا باشه اسمتو بزن رمزتو بزن بعدش تو اون ادرسه گوگل کناره کره هستش ادرس وبلاگ مینویسی اینجا رو کپی کن بزن صفحتو بیاره
http://www.loxblog.com/admin.php#purchasing
اینو زدی


1)دسترسی به مطلب فقط مخصوص اعضا
2)این مطلب در صفحه اصلی نمایش داده شود
3)این مطلب به صورت ثابت در ابتدای وبلاگ نمایش داده شود؟(پست ثابت)
[ درج رمز برای ادامه مطلب ]


خووب پایینه صفحت باید اینا باشههه خلاصهمشکل تو اون دومیه میبینی نوشته متن در صفحه اصلی نباشه اون تیکی ک زدی و بردارش مشکلت حل بشههه



اگه ادرسی که ندادم نتونستی استفاده کنی نیگا برو ادامه مطلب یکی از مطلبات پایینه صفحه اش این 3تارو میبینی مشکلت حل میشه بهم خبر بده درس شد یا اینجا بگو فردا عصر 1 سر میامم یبینم بوسس


farnazzz
ساعت22:59---1 فروردين 1392
امروز دو نفر از من ادرس و شماره تو رو گرفتن..منهم بهشون دادم.
یکی خوشبختی..یکی موفقیت تو سال جدید هر روز میان سراغت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت 11:52 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com