دلم


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

دلم را کسانی شکستند که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمیشد



نظرات شما عزیزان:

گروه اینترنتی همراهی
ساعت22:19---23 خرداد 1392
سلام . خوشحال می شم به وب من سر بزنی . نوشته هات قشنگه بود .

وهاب
ساعت18:30---22 خرداد 1392
سلام.وب زیبایی داری خیلی خوشم اومد.اگه مایل بودید خبرم کنید تبادل لینک کنیم.باتشکر
مدیریت ستاره مشرقی


Mohammad
ساعت11:55---21 خرداد 1392
سلام...وبت عالیه...به منم سر بزن
www.carexpert.orq.ir


ساحل نشین اشک
ساعت21:16---9 خرداد 1392
سلام دوست عزیز
اگه دوس داری از تمام گناهات پاک شی بایه جمله ی ساده همین امشب بیا وبم
التماس دعا
درپناه حق


MEH.D
ساعت16:32---8 خرداد 1392
ناشنواباش!

وقتی همه ازمحال بودن آرزوهایت حرف میزنند …


حمیدرضا
ساعت19:25---7 خرداد 1392
تــــوي ايــــــن دنيــــا هميـــــــشه

بعضــي ها “بــراي بــه جــايـــي رسيــدن”

و بعضـي ها “بـعـد از به جـايــي رسيــدن”

هــمــه چيــز را “زيـــر پــا” مي گــذارنـــد …


sajad
ساعت16:51---6 خرداد 1392
مرسی بهم سر زدی منم اومدم بهتون سر بزنم موفق باشین وب خوبی دارین

مهرداد
ساعت16:52---5 خرداد 1392
سلام
چرا اجی میزنم کی گفته که سر نمیزنم ها
نه من قلبم داغون شده همش یه پام بیمارستانه ویه پام خونه این چند روزم بیمارستان بودم ظربان قلب من تند میزد داشت میپرید بیرون
بخاطر همین که منگم اگه دیدین نیومدم حلالم کنیم چون اون وقط من مردم اجی
نه اگه اینجا نیام با کی دردو دل کنم ها با کی حرف بزنم
منم امید وارم ناراحت نشی نه نگو بای وقط رفتنم نیستا
میشه برا داشت یه خورده بخندی بلکه ناراحتیم کم بشه حد اقل میدونم که تو از دستم ناراحت نیستی
بخدا میام بهت سر بزنم اگه اجازه بدی میبوسمت با این که تا حالا این کارو نکردم






هی شیطون فدات شم
نبینم اخم کنی
من قلبم شکسته تو نباید مثل من بشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1398برچسب:,ساعت 15:15 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com